woensdag 22 januari 2014

Mevrouw Tamara


Gisteren was ik bij de (mini-)cd presentatie van Mevrouw Tamara, bekend van de eerste editie van "De beste singer-songwriter van Nederland". In dat programma was de jury nogal verdeeld over haar kwaliteiten, en ik eerlijk gezegd ook. Haar eigenzinnigheid beviel me wel, maar de ietwat stuntelende prestatie, de soms ondoorgrondelijke teksten en de niet altijd even zuivere zang wekten soms ook een lichte vorm van irritatie op. Dus toen ik werd uitgenodigd voor de besloten presentatie in het Utrechtse Mirliton Theater heb ik even getwijfeld. Uiteindelijk heb ik er geen spijt van gekregen, want Mevrouw Tamara klonk, begeleid door een prima band, een stuk overtuigender dan in het tv-programma. Jammer wel dat ze maar een paar liedjes speelde van haar nog te verschijnen debuutalbum. Dit was er een van.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten