dinsdag 5 november 2013

Jammer


Ik stond op het punt te betalen voor een ticket via iDEAL, maar uiteindelijk heb ik het toch niet gedaan en dus ben ik gisteravond niet naar het optreden van Nick Cave in de Heineken Music Hall geweest. In plaats daarvan ben ik gaan tennissen, in de regen ... Vandaag  - zeker na het lezen van de reacties op de sociale media en het bekijken van een paar filmpjes op YouTube -  de hele dag spijt gehad. Via de reguliere (en meest voordelige) kanalen, KindaMuzik en 8WEEKLY, was ik helaas niet aan een kaartje geraakt en 50 euro (plus reiskosten) vond ik toch aan de prijzige kant. Bovendien ga ik later deze week ook al naar The National in de HMH. Ik heb me wel voorgenomen om bij een volgend concert van hem in Nederland minder lang te dralen. Voorlopig doe ik het hier maar mee.

    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten