vrijdag 28 maart 2014

De kleine zeemeermin


Tja, je hebt een zwak voor iemand of niet. Janne Schra, voormalig zangeres van Room Eleven, zong gisteren op roerende wijze een kinderliedje tijdens het item 'Guilty Pleasures' in 'De Wereld Draait Door'. Nederlandse artiesten brengen dan (zoals wellicht bekend) hun versie ten gehore van een 'fout' lied dat ze stiekem toch leuk vinden. Normaal gesproken zou ik ik niet direct warmlopen voor een uitvoering van een liedje uit de tekenfilm 'De kleine zeemeermin', maar dat verandert als Janne Schra in beeld komt. Schra beschikt over een mooie diepe en soepele stem: ik vind haar een van de beste zangeressen in Nederland. Bovendien is haar voorkomen zo ontwapenend onhandig en charmant tegelijk dat ik bij dezen beken dat ik (stiekem) een beetje verliefd op haar ben ...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten